Pracujeme podle vlastních standardních operačních postupů (SOPs), které jsou v souladu se směrnicemi ICH a EU a které aktualizujeme každé dva roky. Dle přání našich klientů však můžeme uplatňovat i standardní operační postupy zadavatele. Systém zajištění kvality garantuje provádění všech úkolů a dosažené výsledky v nejvyšší kvalitě. Základ tohoto systému je zakotven v Manuálu kvality. Každoročně stanovujeme kvalitativní cíle a plán jejich plnění, který je pravidelně kontrolován vedením společnosti. Tento plán obsahuje činnosti a postupy v rámci systému řízení kvality, řízení standardních pracovních postupů, školení, péči o profesní rozvoj zaměstnanců, řízení projektů, kontroly kvality (včetně pravidelně aktualizovaného plánu interních auditů a komonitorovacích návštěv), vyřizování stížností, rozvoj IT a další činnosti. Tento plán zpracovává manažer kvality a schvaluje ředitel společnosti.
Na počátku každého klinického hodnocení manažer kvality ve spolupráci s vedoucím projektu nastavují v rámci celkového systému řízení kvality vhodné nástroje pro daný projekt. Manažer kvality na měsíční bázi sleduje plnění plánu i jeho změny vyplývající z aktuálních potřeb projektu.
Naši zaměstnanci jsou průběžně školení jak v rámci společnosti tak i mimo ni. Tyto vzdělávací postupy vedou mimo jiné ke sdílení dlouholetých zkušeností v oblasti klinického výzkumu a kvalifikují všechny zaměstnance k poskytování podpory zadavatelům / zkoušejícím i v nečekaných a atypických situacích. Důkladné školení ve vědecké metodologii umožňuje našim zaměstnancům přijímat rozhodnutí s plným vědomím jejich konečného dopadu na klinické hodnocení.
Program vzdělávání ve společnosti Pharmnet se skládá z 5 vzdělávacích okruhů: